Friday, September 26, 2008

It's Friday...woo-hoo we made it..... again

2 weeks!!!!!!!!!!!!!!!

That's it. Only 2 little ol weeks until ETK and I take Chicago by storm!!!!!!!! I'll finally get to meet Cheekymonkey and her little monkeykid and her babe. I've got bats in my belly just thinking about it.

think they'll know what hit them?? lol

Who am I kidding? snickersnort...........I don't take anything by storm these days. I may pass a little wind now and then but that's about it.
roflmao!!!!!!!!did I really say that??????
yes you did TT...you're over 50 and can say what the hell you want as long as it's not directed at your parents

It's Friday peeps......
.....that means take the Dad to the Club for golf and the Mom for her hair appt. She's getting a perm today...late in the day so I'll get home late. No biggie.
That's it. ...I think............
Well, I still need to recon for a Denny's but other than that it should be a nice day. But then again, I 'll have to explain for the 100th time to the Dad about this whole financial mess the Banks got us in.....it's a loop every day. And I'll have to talk to the Mom about why her head itches all the time....And Dad will have me look at one of the sprinkler heads.....again.....and we'll talk about why it's leaking. He refuses to call anyone to come out and fix it. I think it keeps his mind busy....which is actually a good thing I guess.

I'll pull out the laptop again( hopefully) and we'll talk about why people 'blob'. :)
Yep.......My day started about an hour ago and I can tell it's gonna be a full one. Woo-hoo!

On a side note: I got my lip and brow rip done last night. Ouchie!!!!!! It's a good thing actually, but the surprise is that my 'rip' gal has her beautician in her shop now!! I got all giddy and excited and booked an appointment for Saturday!! Yep...I did it. I took it as an omen. I've been bitching biggly complaining about my last haircut for a month now....go figure....again....and trying to decide if I can trust? her to give me just a wee trim before the Chicago trip or should I just hold off and hope that I'll still be able to fix it. I know you gals understand this....right? Well, the ones who wear their hair long don't have this worry, but the ones with short hair will totally get it.
Anywhoodle....
I told 'sherry, about how I fucking loathe and detest having my hair cut opposite of what I said would rather NOT have my hair cut above my ears and that I like it a bit spiky.....and guess what???? She understood. She asked questions, fooled with it a bit and told me what she could do. I'm happy. For now ;)
We'll see. I'm eternally optimistic.
Gotta be in my line of work don't cha know.

Happy weekend ya'll.

14 comments:

Gary Rith Pottery Blog said...

you gals may understand, but us dudes...?
and DID YOU REALLY SAY THAT???? Lovee must spend his day laughing all over, thanks to you!

tt said...

Gary: yep...I said it. And I do keep Lovee laughing quite a bit. That's key for us ya know...laughter gets us by when other things fail :)
Plus...everyone 'does' it....they just don't talk about it in polite circles..ha ha ha ha...I'm just not always polite...blunt yes. Learned that from the Mom. Good or bad...I'm not sure. lol

kcinnova said...

Just stoppin' by real quick-like, after your promise to stalk me (on Farmer*sWife's blog) *tee hee*

Now I'm curious how you got your blog name...
And Denny's CLOSED?!?!?!?!? No.Way.

Gotta run, I'll stop by and say hi after I have a chance to sit and read. You've probably explained your name somewhere in here... right?

tt said...

Kc: hey!!!
the paint and spackle is what I refer to my morning routine...that's where I sit and think the most b/c it takes soooo long to get it done. lol
but I also refer to my brain as a grape that needs squishing . Silly...but that's me.
Gotta keep laughing to keep the tears from spilling over ...right?
Now....I've got to go read you...I did a bit earlier...but I had to go pick up the Dad from his friends....hummmm...that sounded funny...like referring to a kid..
anywhoodle...welcome anytime.

Farmer*swife said...

TOTALLY NOT FAIR. This just showed up awhile ago as a new post on your blog. ie: you just jumped up in line on the list.

Then, I read the post and check the time and you were at my place a lot this morning and I never knew you had an update over here. BLEEP!

Two more weeks! Hope you have a grand time! And, most Gals have the hair trouble regardless of length.

I was long, way longer, prior to my trip right before my first vlog. It got too long and flat. Which doesn't make sense cuz' I've always had natural wave and even a whole lot of curl -- when short.

Though, it does it's own thing -- so I took the power away and straighten or shape with an iron.

AND now? I've gone from fab to drab...and nothing.brings.it.back. Phlewp!

Farmer*swife said...

Oh, and I think "your do" is adorably flattering on you!

Is that the same cut you had with Lovee in Maui? Cuz' it really looks like a great cut there too!!!

[I really heart that picture. Really.]

tt said...

FW: yep, it's basically the same 'do'. I try and spike it a wee bit more now a days...lol...cuz I'm just a wee bit on the spikey side don't cha know. :)
I love that pic too. He's my sweetie.

Dianne said...

Oh Chicago!! I love Chicago! You are going to have a great time.

I need to be waxed big time, the salon has too many stairs for me with the cast. And I don't wax with new folks lol

Maybe I'll see if she can come to me.

Farmer*swife said...

[Off the subject? Pics won't zoom when I click either on my LT. I right click, choose zoom or open in a new tab and it lets me zoom. Might work for you!??]

c said...

tt~~i finally broke down and got a hair cut earlier this week~~only because i fell asleep with lightner on my hair and woke up looking like calico cat puke so i had to go to my hair dresser~~who i last saw last thanksgiving~~what the fuck did you do to your hair ~~come here right now and let me fix it~~do i know when she has open time scheduled in or what

i wish you were closer to come to the surprise birthday party for my parents~~then they could go for a world cruise and we could go on a drive across america tour~~all we have is our dreams right? and they do come true don't they?

charlene

Farmer*swife said...

Gal. Email me your address so I can send ya' sumthin'! ;-D

Real Live Lesbian said...

I TOTALLY understand. They screw up our short cut and unless you want a buzz cut, you're screwed!

Counting the days for ya!

Gary Rith Pottery Blog said...

TT!!!!!!!!!!!!!! Got your kitchen set ready for ya, YES! Looks awesome! Pics on the blog soon....then I gotta have your address to ship to OK.
garyrith at yahoo dot com

Farmer*swife said...

I put it on the winner's announcement vlog.

farmers.wife@ymail.com

Happy Tuesday!